wtorek, 21 kwietnia 2015

Wiosna wiosna... czas na nowe kolory

Przyszła wiosna, więc nadszedł czas na poszerzenie kolekcji lakierów o kilka wiosennych kolorów. Jak oglądam ofertę  lakierów Cosmetics Zone mam ochotę na wszystkie i naprawdę trudno mi się zdecydować, co zamówić... oglądam, porównuję co mam i staram się wybrać coś, czego nie mam podobnego. Robi się coraz trudniej :) Na szczęście ekipa Cosmetics Zone dba o swoje klientki i cały czas poszerza swoją ofertę o nowe kolory. 
Pierwsze lakiery kupiłam rok temu. Najfajniejsze jest to, że nic się z nimi złego nie dzieje. Chociaż wiem, że nadejdzie moment, kiedy przestaną się nadawać do użytku (jak każdy kosmetyk) albo... skończą się. Czy wtedy zdecyduję się ponownie na te same kolory, czy poszukam innych? Kilku ulubieńców mam, więc kupię je jeszcze raz na pewno! Moje naj naj? Na pewno PST8 - piękny, delikatny róż oraz 162 - przepięknie wygląda na paznokciach. Do tego 008, 063 i 013. Na jesień i zimę - 048, 017 i 020. Szczerze mówiąc to chyba jeszcze nie miałam na swoich paznokciach wszystkich kolorów, które mam :) Pewnie któregoś dnia zaszaleję i zrobię sobie "skittles", czyli każdy paznokieć w innym kolorze :)
Poniżej moje słoneczka z kolorami CZ. Pierwsze zdjęcie bez lampy, drugie z lampą. Same zobaczcie, jakie są śliczne! I jak tu ich nie kochać?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz