poniedziałek, 26 października 2015

"Pisanka", czyli jak wykorzystać paski do manicure

Dzisiaj obiecany post o zdobieniu lakierami Dress Your Nails firmy Mistero Milano. Jest to perłowa kolekcja lakierów, które mnie totalnie zauroczyły. Przypomnę, jak wyglądała gotowa stylizacja, która pieszczotliwie nazwałam "pisanka". Chociaż zbliżają się zupełnie inne święta, to tak mi się skojarzyło ;)
Efekt super, nawet mój synek powiedział, że "to są najpiękniejsze paznokcie jakie do tej pory były" :) 
Znów w użyciu były paski o różnych wzorach do manicure, zakupione kiedyś na ebayu. Niestety, nie jestem teraz w stanie podać linka. Wyglądają tak:

Dosyć fantazyjnie obkleiłam nimi paznokcie. Jedyne, na co zwróciłam uwagę, to żeby nie było podobnych wzorów na jednym paznokciu.

Moja Rada: trzeba dokładnie i mocno docisnąć paski tuż przy skórkach, szczególnie bocznych. Jeśli będzie przerwa, dostanie się tam lakier i wzór nie będzie zachowany. 
Następnie zamalowałam paznokcie kolorami - każdy paznokieć innym kolorem. Zdjęcie w trakcie malowania, stąd mały palec pomalowany w połowie ;)

Po pomalowaniu i utwardzeniu dwóch warstw zdjęłam paski, przemyłam paznokcie cleanerem (paski mogły zostawić resztki kleju) i malutkim pędzelkiem domalowałam puste miejsca. Po utwardzeniu całość lekko zmatowiłam i miejsce łączeń pociągnęłam czarnym paint żelem.

Na utwardzonym pain żelu odbiłam złotą folię transferową. Ja po prostu lubię, jak się troszkę błyszczy :) Wyszło tak:




Za fotki obu dłoni bardzo dziękuję mojej koleżance Izabeli :) Całuski Kochana!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz