wtorek, 22 listopada 2016

Rozdanie - dogrywka

Sama nie wiem, czy jestem bardziej zdziwiona, czy bardziej zmartwiona, że żadna z wylosowanych osób nie podała swojego adresu do wysyłki lakierów. Poczekałam dzień dłużej, ponieważ podany adres mailowy miał zły odnośnik.... i nic. No cóż, losowanie drugie musiało się odbyć.
 
Z tej sytuacji najbardziej ucieszył się mój Synek, ponieważ mógł losować jeszcze raz, co bardzo mu się spodobało :) Nie potrzebuje ktoś "Sierotki" do losowania? :)
Znów wylosował trzy osoby:

Ponownie czekam na adresy do wysyłki lakierów na mój adres mailowy pazurkijoanny@gmail.com
Na adresy czekam do  końca miesiąca, czyli do 30.11.2013 r.

10 komentarzy:

  1. o super, bardzo się cieszę :) już wysyłam maila :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że lakiery przypadną Ci do gustu - są naprawdę świetne!

      Usuń
  2. Kochane Dziewczyny! Zostały mi dwa zestawy - nie będę robić kolejnego losowania. Dwie pierwsze osoby, które przyślą mi swój adres dostaną po komplecie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do trzech razy sztuka! Wyslalam adres i czekam na wiadomosc ;) Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie można się poddawać :) Komlecik zostanie wysłany :)

      Usuń
    2. Super! Bardzo sie ciesze! :)

      Usuń
  4. Został jeszcze jeden komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I oba komplety znalazły swoich nowych właścicieli! Dzięki Dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzisiaj dostalam swoje lakiery! Dziekuje bardzo! :***

    OdpowiedzUsuń