niedziela, 15 marca 2015

Konkurs na kobiecy manicure

Po raz kolejny na fanpage firmy Cosmetics Zone został ogłoszony konkurs na manicure. Od kiedy kupiłam pierwsze lakiery tej firmy, biorę udział w każdym.
Także tym razem postanowiłam wziąć udział i przygotowałam specjalnie na ten konkurs dwie stylizacje. W obu postanowiłam wykorzystać zdobienia biżuteryjne, wykorzystując pain gel zakupiony na targach. Niestety, okazało się, że żele te nie nadają się do odbijania folii. Dokupiłam więc oddzielnie specjalny klej do folii i po namalowaniu wzoru żelem, jeszcze raz pomalowałam go klejem i dopiero odbiłam folię. Uf, udało się. To moje pierwsze zdobienia biżuteryjne i chociaż nie są doskonałe, to jestem z nich bardzo dumna. Mimo trudności nauczyłam się na nich wiele i zdobienie biżuteryjne na pewno często będę robić sobie i innym. Żeby nie było - kupiłam już specjalny żel do odbijania folii :)
Pierwsza - kobieca czerwień:

Druga - delikatnie romantyczna:



Trzecia stylizacja to manicure, jaki zrobiłam jeszcze ubiegłego lata. Czekał na swoją okazję, żeby pokazać go szerszej publiczności i oto nadszedł czas :)

A na fanpage zrobiłam collage. Niestety, zawsze można wkleić tylko 3 zdjęcia. A bardzo trudno wybrać odpowiednie ujęcie, stąd w jednym zdjęciu wybrane :)

Proszę trzymać za mnie kciuki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz